Selasa, 20 Juli 2010

tentang saya

Diposting oleh monic parengkuan di 01.07

nama saya Domenic Parengkuan . yah, panggil saja monikk :)
SMP N 1 TOMOHON sekolah saya dan skg duduk di kelas 2 ..

saya senang dengan setiap hari saya , bersama sahabat , orang tua , saudara , dan SEMUA yg saya sayangi ..

semua yg terjadi dalam hidup saya , maupun itu baik buruk susah senang penuh dengan canda tawa bahkan air mata merupakan WARNA yg siap mewarnai hidup saya .

semua masalah dalam hidup ini saya jadikan sebagai guru . sebab pengalaman ialah guru yang terbaik .

ORANG TUA adalah tujuan hidup saya , maka dari itu keinginan saya yang terutama adalah MEMBAHAGIAKAN MEREKA ! karna mereka merupakan cahaya hidup bagi SAYA !

BERSEKOLAH , BELAJAR , MEMBANTU ORANG TUA , dan di imbangi dengan sedikit bermain ! itulah aktifitas saya .

sebagai seorang pelajar tentu satu keinginan saya pada setiap tahunnya SAYA INGIN MENDAPAT JUARA walaupun hanya di3 besar . pastinya dgn mendapat juara orang tua saya akan bangga !

saya mempunyai 1000 mimpi . bahkan lebih ! ketika saya mewujudkan suatu mimpi , pasti ada mimpi2 lain akan datang .. itulah sifat saya yang tidak pernah merasa puas seperti manusia pada umumnya ..

SEKIAN DARI SAYA :)

with love
monikk258

hugandkiss


monique258®2010™
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
2 5 8 ♡ 0 2 9

0 komentar on "tentang saya"

Posting Komentar

 

P ♏onic Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal